Nergis28 ben açıklayayım canım. Aynı bende senin gibi oluyordum. Yani ben 6. Ayda falan o hali aldım. Ağlayarak doktora diyetisyene gittim. Normalde bu şekilde dikkatli olsam, spor yapsam su içsem kesin ayda bi kaç kilo verirdim nasıl olur da alırım diye ağladım. Doktorum açıkladı. Plesanta bebeğim için büyüme hormonu üretiyor o da seni etkiliyor dedi ki, bebek kilosundan 2 hafta önde gidiyor.