6+4 haftalık gebeyim ilk öğrendiğimde kahverengi kanamam vardı zaten doktorum progestan vermişti..
Ancak bu hafta hiç kanamam olmadıgı için 3-4gündür içmiyordum
Bu sabah kırmızı renkli kanamam oldu doktorumu hemen aradım adet dönemin yaklaşıyor senin bu şekilde kanamalı geçicek ilacı 1 adet fazla pazartesiye kadar toparlar dedi ama kanamam hala devam ediyor bebeğim durur değil mi çok korkuyorum😢😢😢