Fatmalipelit Muu_1906 bende bugun gittim 27+5 haftam biri 1080 digeri 1185 canim iyi dedi bilmiyorum bende ikizleri merak ettim aynimiyiz yakinmiyiz diye
Muu_1906 Fatmalipelit o zaman yakınız hemen hemen sağlıcakla kucağımızada alırız inşallah. Çiftmi tekmi ikizler cinsiyetleri nedir. Biz çift yumurta kız erkek inşallah .
Zuzum_20 Mavilianne oh maşallah böyle zayıf olmasınlar istiyorum ama tabi ki öncelik saglıklı olsunlarda
Mavilianne Zuzum_20 Alır toparlar tabi çok zayıf olmaması iyi doğduğu zaman ideal kiloda olursa güzel olur. Kaşar süt muz keçi boynuzu pekmezi tüket. Bir de ben 24. Hafta da ımom kullandım omega onunda yararını gördüm bilgin olsun
Zuzum_20 Mavilianne bakalım bende kontorole gidecegim doktorum yazacak mı kuzenim de kullanıyordu onu duydum methini
Mavilianne Zuzum_20 benim doktor yazmadı ben sordum omega kullanabilirmiyim diye tabi dedi. Zaten devlet karşılamıyor onları biliyorsunuzdur