Ayseyetim 31 haftalik hamileyim 3 4 gundur sanki bebek hep bi tarafa toplaniyor tas gbi oluyor karnimin bi kismi ama herhangi bi agrim sancim yok. Tecrubeli anneler acaaba bu erken dogum belirtisi olabilir mi 🙁
Canoglumbenm Ayseyetim toplanma ve sertlik tek bir tarafta oluyorsa bebektir o. Ya poposunu ya dizini yada dirseğini dayiyordur ondn öyle olur. Karnın tamamen sertleşmediği sürece sorun yok
Aleyyynavefa Ayni durum bende de var son haftalara girdigimizden kaynakli yalanci kasilmalar basliyormus bebek doguma hazirliyormus kendini alistirma egzersizi yapiyorlar yani 😂 gunde 4-5defa olabiliyormus 5'i gecerse dogru doktora gitmeliymisiz 🤷♀️