M_agayeva anlıyorum seni canım,2evladım var ilkinde hiçbir batma bişey hissetmemiştim sadece meme ortası kararmaya başlamıştı ve acıyordu,2.çocukta sağlı sollu kasık batmalarım oldu özellikle namaz kılarken anlamıştım secdeye giderken,3.düşüğüm oldu onda da kasık batmalarım sağlı solluydu,şimdi tekrar istiyoruz 5aydır bekliyorum nasip ne zamanaysa artık😊