Mervezengin 12.haftamdayım Bugün soğan yediğim için sanırım karnım da çok şiddetli bir ağrı var.Kabızlık sorunumda var sanıyorum.Yaşayan varmıydı varsa nasıl geçiyor.🙁
MerveTarman Mervezengin merhaba zeytinyağı kayısı ve kayısı suyu içmek gerekiyor kabızlık için umarım kısa sürede atlatırsın .
Asrinbaby Mervezengin bol sıvı tüket beni mahvetti kabızlık ve gaz şimdi 19 haftadayız eh biraz azaldı diyebilirim ama şimdi de mide acısı başladı. Hareketli olursan ve bol sıvı alırsan kabızlık azalıyor. Şahsen öyle azaldı
Tugraninannesi Mervezengin çiğ soğan sarımsak turp daha başka Google den araştır hamilelikte gaz yapacak şeylerden uzak dur bende turp çok severim kış boyu yedim tabi sancı dan mahvolurdum geceleri gaz sancısı yani ve eşim artık almayı bıraktı da kurtulduk gayet rahatladım
Tugraninannesi Mervezengin kabızlık içinde zeytin yağ çok iyi bana bi kaşık iç dediler öyle tiksindim bende zeytin yağına kırmızı biber ve limon sıkıp ekmek Banarak yiyorum çol etkisi oldu
Sultan42 Mervezengin bende ikizlerime 5+6 hamileyim karnımda sürekli bi agrı ama çok dayanılmıycak şekilde degil yanlız bugün akşam çok kötüyüm kasıklarımdan belime doğru karın bölgem de agrı var bende uyarım doktoruma söyleyeceğim çok korkuyorum
Canangnr Sultan42 Canın kanama eşlik etmediği sürece gebelik süresince ağrı normaldir,rahim büyüyor minikler büyüyor bu çok normal telaşa kapılma ☺
ElifKarata Sultan42 yerleşmeden dolayı oluyor genelde canm o ağrılar Uzun süreli ve sık oluyorsa bir görüş doktorunla