Gizemabc Göğüs pompası ve ateş ölçer alacağız. Göğüs pompası Elektrikli mi olsun manuel mi, hangi marka olsun, hangisi kullanışlı? Ateşölçer kulaktan mı alından mı, ne marka olsun, nereden alalım?
Aleyyynavefa Gizemabc gogus pompasini bilemiycem ben almadim cunku ama ates olcer bence mutlaka koltuk altindan ölcmeli olmalı daha net olcuyor demisti hemsire . Digerleri yaniltabiliyormus
Misseboo Göğüs pompası elektirkli derim manuel olanlar uğraştırıyor daha fazla can yakıyor iyi markalardan birini tercih edebilirsin ayrıca bence ihtiyacın varsa al çalışıyosan çalışmıyorsan doğumdan sonra bebeğin emme durumuna göre alırsın hastanede pompa oluyor genelde eve geçerken de baktın ihtiyacın var öyle al bazen gerek kalmıyor ateş ölçer de kulaktan ölçer alın derim braun iyidir temassız olanlardan almıştım ben ilk onlar hemen bozuluyor ayrıca ortamın ısısından da çok etkileniyor net ya da kritik ölçümleri doğru yapamıyorsunuz bebekler de yarım derece bile çok önemli🙂 benim tecrübelerim bu kadar