elmdmr
kızlarrrrrrrrrrrr bugün 10. gün gecikmem ve bta 113 sizce nasıl doktor 3 günlük gecikmeye eş değer değerin haftaya gel keseye bakalım dedi Rabbime binlerce kez şükürler olsunnn ilk gebeliğimi 5. ayda kaybettimmm inşallah bu sefer kucağıma Almayı nasip eder Rabbim isteyen dileyen herkese nasip etsinn inşallahhhhh 🤰🏼🤰🏼😍😍😍😍🥰🥰🥰🥰🥰