SimgeSalam benim 21 haftaya kdr vardı progeston kullandım bana yerleşme kanaması dediler rahmin büyüyo dediler muayene ettiler spakulumla vajinadan rahimde açıklık kanama yok biyerden sızıntı var dediler erken doğum olabilir dediler psikolojimi yerle bir ettiler şükür ki sağ sağlim 37 haftalıkken kucağıma aldım ben çok korkuyodum şükür bşy olmadı sen de bi doktoruna görün önlemini alırlar Allah kucağına almayo nasip etsin sağlıklı sıhhatli Ama her hamilede oluyo sanırım burdads okuyorum hep