NurEto canım benim . Moralini yüksek tut . Bi hormon yüksekliği anneliğini kesinlikle etkilemez . Benimde kistim vardı ve tsh ım yüksekti . Doktor 1 seneyi doldur eğer olmazsa tedaviye başlarız dedi . Bende dua ettim Allahım vaktini ve zamanını en iyi sen bilirsin . Sen ki Yakup as ma O yaşlılığında Yusufu bahşettin Sen ki Meryem anamıza babasız İsa peygamberi verdin . Sana bırakıyorum diye dualar ettim . Ve gerçekten vazgeçtim isteğimden ama korunmadım da . Şuan 31 haftalığım . . Moralini yüksek tut bu gerçekten çok önemli . O hormonun tedavisini yaparken biyandan da dua et sürekli . Gerçekten engel diye bi kavram yok Allahın takdiri var ❤️ İnşallahh en hayırlı zamanda Mücdeli çift çizgiyi görürsün ❤️