Suragurlrr Kızlar yarın tam 37 haftalık olucam az önce baktım peçeteme koyu kahverengi leke gelmiş. Önemsemeliyim? Sizce neden geldi daha önce başına gelen varmıydı
dvran22 Suragurlrr canım kahverengi leke sümüksü tarzda olan bi akıntıyla gelmişse nişandır büyük ihtimalle ..
Suragurlrr dvran22 sümüksü gibi değil sanki daha çok leke gibiydi, akıntı gibi değildi bilmiyorum kafam karıstı
dvran22 Suragurlrr canım bu aralar çatı muayenesi olmuş muydun Çünkü o muayeneden sonra da leke gelebilir diye duymuştum ..Eğer o gördüğün nişansa doğumun yakın olduğunu gösteriyor ama bazıları hemen doğurmaz nişan gördükten 2 3 hafta sonra doğuran var
Mimozam06 Suragurlrr nişan geldikten sonra Doğum başlar canım ama tedirgin olma bazısında ertesi gün başlar bazısında bir hafta on gün sürer ama doktorunla bir görüş
Aleyyynavefa Suragurlrr dogum baslar kuzum kimisi o gun dogurur kimisi 1 hafta sonra kimisi daha fazla yani kisiden kisiye degisen bir durum oldugu icin bi doktora gidip muayene olman ona gire tedbir alinmasi gerekiyor . Acilman varmi diye bakar ona gore yatirirlar bile belki
Suragurlrr Aynen kızlar gittim, muayene oldum catım cok darmıs sonra bebeğin plesantası yaslanmıs, suyu azmıs nst sancı cıktı derken yarına tarih verdiler 😞 37 de oldu saglıkla gelsin tabi ama korku bastı simdiden