sinber ben yarın gidecem tekrar daha önce düşük oldu ya neden düşük olduğuna dair kan göndermiştim Ankaraya onun sonucları geldi sadece bisey düşük çıkmış kan sulandırıcı almam lazımmış kadın dogumcuya göster dediler laboratuvardan o yüzden geçecem hastaneye onun dışında sadece sabırsızlık var başka bisi yok şuan çok şükür:)