Umutherdaimvar Merhaba hanımlar, benim içimde hep bir evham var daha önce bir kaynım vardı😔 ondan sonra hrp içimde korkularla yaşıyorum.Adete göre bugun 18.hafta bitti ultrasona göre 19.hafta bitti ama ben hep kötü şeyler olacak diye korkuyorum. Geceleri üstüme bir panik geliyor ölüm korkusu sarıyor. Kendimi hastalık hastası gibi hissediyorum. Çocuğumu göremeyecekmişim gibi hissediyorum korkuyorum. Yarın randevum var üçlü test yapmıştı doktor şimdi onu için telaşlanıyorum mesela.
Ilknur_emin Umutherdaimvar bende cok panik ve stresli bir insanım her an bebegim iyi mi yasıyor mu diye ddüşünüyorum sonra Rabbim sana emanet diyorum aklımdan silmeye çalışıyorum fakat olmuyor hareketlerini düzenli bir şekilde hissedince rahatlicaz insallah
Havva23 Umutherdaimvar her hamile böyle inanın biz daha 9 haftalığız ama kontrollere giderken hep bir korku evham halindeyim sadece sizde olmuyor yani endişe etmeyin
Ozgemlym Umutherdaimvar canım bugün 30+0 olduk hala her dr gidişimde kalbim çarpıyor ve o odadan çıkarken defalarca şükrederek çıkıyorum annelik içgüdüsü galiba birde hormonlar ☺️🙏
ezehra Umutherdaimvar canımm içini ferah tut bende ilk kayıp yaşadım ama çok şükür daha sonra sağ salim kızımı aldım kucağıma 2 aylık oldu bile 🤗 boşuna kendine stres yapma Rabbim sağ salim kavuşmayı nasip etsin inşallah 🙏
Balzamin Hamilelik stres ve kaygı bozukluğu yapıyor. Önceden de biraz kaygılı biri idiyseniz muhtemelen daha da tetiklenmiş olabilir. Tavsiyem zihninizi oyalayacak şeyler bulun ve yapın, gezin, kitap okuyun, dua edin, ötesini Allah’a bırakın...
Umutherdaimvar Cevaplarınız için teşekkür ederim kızlar istemesemde elimde olmadan oluyor bu evham şeytan vesvese yapıyor sanki etrafımdaki insanlarıda geriyorum ister istemez😔
Umutherdaimvar Canannncan Ozgemlym doğumu görene kadar baya çekeceğiz sanırım bu dertten. Buradaki olumsuz postalarda beni çok etkiliyorum sanırım🙁 okumamaya çalısıyorum ama denk gelince içim içimi kemiriyor
Canannncan Bende ikili test yaptırıcam çarşamba günü ama 1 haftadır beynimi yiyorum ya şöyleyse ya böyleyse diye. Yada henüz olmamış veya hiç belkide hiç olmayacak şeyleri olmuş gibi düşünüp kendi kendime strese giriyorum. Hakikaten işimiz zor
Ozgemlym Umutherdaimvar bende okumuyorum çoğu zaman çok geriliyorum ve üzülüyorum aklıma kötü şeyler geliyo sonra etkileniyoruz ister istemez malesef 😓
Gokceg İnan’ın bende böyleyim 30+2 olduk sürekli erken Doğum riski olmamasına rağmen bu korkuyla yaşıyorum kendimi dinliyorum ağrım var mı diye en ufak bir Ağrı’da endişeleniyorum sanırım hemen hemen her gebede var bu durum
Umutherdaimvar Firdevsi Gokceg Ozgemlym elimden geldiğince sakin olmaya çalısıyorum dualarımıda okuyorum ama ufacık bir boşlukta evham beni yakalıyor🙄
Meomeo Ozgemlym burada okuduklarımdan ben de çok etkileniyorum. Ama foruma bakmadan da duramıyorum. 😐
Firdevsi Umutherdaimvar bu ara bnde öyleyim acaba normalmi bilmiyorım kafamı dagıtmaya çalışıyorum sürekli
Meomeo Firdevsi kafa dağıtmak için neler yapıyorsunuz? Ben örgüye başlayayım dedim ama iyi gelir mi yoksa daha mı çok düşünecek vaktim olur bilmiyorum
Firdevsi Meomeo aynen bende örgüye başladım canm bebişe battaniye başladım onunla ugraşırken kafa dagılıyo ona veriyosun aklını