Kivilipastaa 28+0 oldum bugün geçen gün yani 1 gün önce kahvaltı yaptım onu istifar ettim bugün de kahvaltı yaptım yine istifar 😥 Halsiz düşürüyo beni canım bişey istemediginden yiyemiyorum de şuan kızıma bakamıyorum hissi oluyo ayrıyeten neden midem bulanıyo bu haftada anlamıyorum 😥siz nasılsınız 🥴
Elifasya Kivilipastaa canim bulansa da yemeye ve icmeye devam et cikarsan da sorun etme vitamini cocuga gecermis bende oyleydim hemsire bana cikarsan da yemeye icmeye devam et bebek ondan da alcagini alir demişti biraz sabir ins gecer🤲🤲
Elifasya Kivilipastaa bende son gunleerimdeyim 7..ayda falan cok .oluyodu hemsireye soyledim o da bu aylarda normal demisti
Elif_murat Elifasya bende 32+3 üm. Sabahtan beri mide bulantısı var. Yorum şu an ilaç gibi geldi valla sağolun
Elifasya Kivilipastaa allahyardim etsin zaman geciyo camm az kaldi unutucaz ins dogunca bebisler. Bende cok zorlandim hamilelikte .
Elifasya Elif_murat rica ederim kendinize oyalanacak biseyler bulun yatarsaniz hep oylece kalirsiniz bende oyle yatiyorum yatıyorum kendime gelemiyorum disari cikiyim oyalaniyim bi nebze iyi oluyo.