kr1907 Kızlar 10 gündür sağ ğöğsümün tam altı kaburgamın ağrısı beni öldürdü ağrıdan kıvranıyorum geçen hafta muayenem vardı doktora sormayı unuttum bebeğin duruşu makat duruş acaba ondan mı ne yapabilirim 24 hafta 1 günlük olduk bugün şimdi böyleyse ben sonlara doğru kırılır sanırım kaburgam
Semaaonursnmz kr1907 bende de var 29 uz biz doltoruma sordum ve ultrasonda bakarken de dikkat ettim kafasını yaslıyor oraya o yüzden ağrıyor benimki belki seninkide öyledir
MomK Benim de 10 gündür böyle bir ağrım var . 29+1 günlük hamileyim . Haftaya kontrolüm haftaya soracağım . Ne yaparsam geçmiyor
Yessimy Sizin haftalarınız da aynı ağrıyı bende yaşamıştım ve yaşam kalitemi inanılmaz düşürmüştü. Sürekli uzanmak zorunda kalıyordum. Şehir dışındayken dokturumu aradım dayanamıyosan parol serum taktır dedi. Acilin doktoru hamilesin sana hiçbir şey yapamam dedi. Başka bir kadın doğum uzmanına göründüm şu an bir şey yapamayız 40'ın çıktıktan sonra mr çektirmen lazım dedi ve bir jel yazdı bir kaç kez kullandım fayda etmeyince bıraktım. Özellikle 28. Haftamda ağrı sağ kalçama indi ve ben topallamaya başladım yürümek acı veriyordu kaplumbağa gibi hareket ediyordum. Ben o ağrılarımın bebeğimin hep sağ tarafta olmasından dolayı olduğunu düşünüyorum. Bebeğim normal doğum pozisyonunu aldı ve artık 38+1 deyiz kuş kadar hafifim. Sizlere de çok geçmiş olsun.
kr1907 Yessimy yaa benim bebeğimdr sağ tarafta ve makat duruş ama ben haftam daha erken diye bu ağrıları garipsedim 24.haftada erken diye
Yessimy kr1907 instagram da bir bayanda da aynı ağrı olmuş sağ böbrek bezi şişmiş en iyisi doktorunuza görünün. Ama muhtemelen bebeğiniz kaburganıza baskı yapıyor o ağrıtıyor
kr1907 Tugce1634 kaçıncı haftadasınız ben haftamdan dolayı daha o kadar yukarı çıkmamıştır bebek diye düşünüyorum 24.haftamdaym ama plesenta hiç aklıma gelmedi
Tugce1634 kr1907 37.haftamdayım ama çoktandır öyle ağrım var.önce sağ sırtımda başladı hiç duramıyordum ağrısından,sonra sağ kaburgaya geçti
kr1907 Semaaonursnmz geçen haftamdı muayenem sormayı unuttum 2 hafta sonra bir sonraki randevum artık o gün sorarım teşekkürler