Mugeboz1 Kızlar artık bebek daha fazla kasılmaya başladı , yalancı doğum sancıları bu haftalarda normal diye biliyorum ama bazen göbek deliğinin üst taraflarında kasıldıgında kücük bir bölge acıyor iğne batıyor gibi, elleyincede acıyor . Yaşayan varmı ? 🤔
seymakumatarnsf Mugeboz1 Bende canım. Bazen canımı yakıyor. Bir yerde toplanıyor. Yalancı sancılarımız oluyor. Bunlar vücudun doğuma hazırlığı😊😊
PembeKoala Mugeboz1 banada oluyor ama daha çok kasıklarımda baskı hissediyorum aşağılarda olunca biraz tedirgin oluyorum ama nst de hiç sancım çıkmamıştı normalmiş bunlar bi yerde toplanmalar zaten çok sık oluyor artık sonlara yaklaştık normaldir sanırım 😊
Mugeboz1 seymakumatarnsf PembeKoala kasıklarım artık sürekli acıyor yürürken bile , üstlerde kasılıyor. Artık rahat yok pek. 37 yi görelimde insallah :)