Herkese merhaba. 29+4 deyim. Yaklaşık 10 gündür çok fazla kasık Ağrım karın ağrım vardı. Karnım beni aşağı çekip sürekli kasılıyor. Doktora gittim rahim daralması olduğunu söyledi 35 mm çıktı. Çalışmamı falanda istemiyor magnezyum kullanıyorum. sürekli Ayağa kalkıp otururken yatarken hep bu Ağrı'ları çekiyorum. Bu şekilde birşey yaşayan var mı?