Tgcevg Merhaba arkadaşlar 20.haftamdayım doktor 2.derece usg yani renkli ultrason zamanın gelmiş dedi hangi hastanelerde var yada yaptırdıysanız ne kadara yaptırdınız yardımcı olabilir misiniz 🐥🐣
ekara Tgcevg istanbulda nerdeyse tüm kadın doğum olan hastanelerde renkli ultrason var. Ben 400 liraya özelde yaptırmıştım. Devlet hastaneleri için önceden randevu almanız gerekiyor.
Tgckync Tgcevg fatih bezmialem hastanesi prof.dr.pakizerbanu hanim var hastaneye gidip sekreterinden randevu istiyorsunuz size uygun tarihe randevu veriyor 300 tl odemesi var ben yaptirdim memnun kaldim bilginiz olsun.
Feyzzzz Tgcevg canım bende pendik bölge hastanesine gidiyorum evet dediğin gibi mesela orası 450 lira istiyor,ama üst kaynarcada Cihan Tip Merkezi var 250 lira alıyo. Bende bugün aradım randevu için bana geri dönücekler bekliyorum😊
Kovaburcu Tgcevg perinatolog öneririm ikili testim temizdi perinatolog detaylı bakınca beyimde sorun gördü allaha sükür normal gidiyor suan takipe alındm yapacak birşey yok hazır olmş olursunuz işte duruma
Tgcevg Kovaburcu Benimde ikili testim normal çıktı inşallah bu ultrasonda da normal çıkar herşey 🤲🏻 Rabbim hayırlısını nasip etsin geçmiş olsun
Tgckync Turkolog zaman olarak cok dikkat etmedim cok uzun surmedi ama bnm bebegim cok hareketli oldugu icin butun organlarina rahatca bakabildi yuzunu gosterdi elini açtı falan bunlar onemliymis. Cd vermedi ama 2 tane farkli renkli foto verdi
Tgcevg Feyzzzz bende görüştüm Cihan tıp merkeziyle 21.haftada yapılıyormuş 250 lira ama radyolog yapıyor bilgin olsun 👍
NurGrlek Tgcevg Koşuyolu görüntüleme merkezine yaptirdim 350 Sancaktepe bölge hastanesi 290 diye hatırlıyorum Çakmak erdem 375 uzman 550 Hisar hospital Çamlıca 400 diye hatırlıyorum Üsküdar hospitalturk 250
Tgckync NeslisahGamze ben haftami soyledim ona gore bi tarih verdiler gectigimiz cuma gunu girdim 22+6 da.cumartesi hakkinda pek bi bilgim yok malesef