Tuana_Demet Her şey yolunda gidiyordu normal doğum yapmama hiç bir engel yoktu. 28/08/2019 gecesi hayatımda yaşamadığım sabaha kadar süren şiddetli baş ağrısıyla uyandım hamileliğimde hiç ağrı kesici almamıştım içtim yinede geçmedi sabah olmuştu artık kahvaltımı yaptım ve tuvalete gittim nişanım gelmişti bu arada 39+1dim kızım geliyor artık diye sevinçten ağladım Dr mu aradım önce gel bakalım dedi annemi eşimi aradım eşim hemen geldi gittik dr a ve işte o herşey yolunda giderken dediğim an dr un suyunda gelmiş miydi dedi ve ben hayır dedim suyun çok azalmış ultrasonda gösterdi sadece şurda küçük bir alanda var nst gir yatış verebilirim dedi ben doğuma hazırdım ama sezeryan olursa korkusu vardı nst sonrası yatış verildi tabiki nst takibi sonrasında suni sancı açıklık kontrolü ve en son dr çok yavaş ilerliyor suyunda az yolun uzun istersen zorunlu sezeryan verebilirim dedi ben bebeğime birşey olursa korkusundan sezeryan korkusunu unuttum razı oldum ama bu kez 8saat açlık olmalı denildi beklerken doğum sancılarım arttı saat 20.30oldu kendi dr gitmişti o an siz yapın gitmeyin bile diyemedim nedense yeni gelen dr önce doğumhane katına çıkardı açıklık 4cm ama omzu takılır dedi oysaki çatı muayenemde böyle bişey denilmemişti zaten su az denilince sezeryanada razı gelmiştim odama götürdüler vedalaşmalar oldu bu arada eşim ortada yoktu ameliyathaneye indirdiler ve genel anestezi oldum ama anestezinin verildiğini ve oana kadarki hazırlıkları hatta ameliyathane zilinin ısrarla çaldığını hatırlıyorum uyandırdıktan sonra her detayı hatırlıyorum demet hnm diye seslendiler ben eşimi gördüm ameliyathaneye girmiş ben orda tutamadım gözlerden yaşlar boşaldı gittin sandım dediğimi hatırlıyorum (sorunmuz vardı küs girmiştim doğuma)sonra ki sözümü bebeğimizi gördün mü iyi mi oldu kimse görmemiş bişey mi oldu derken benden sonra odaya getirdiler ve tarifsiz mutluluk ağzım kulaklarımda ve çok şükür çok şükür ki iyiyiz Allah isteyen herkese bu duyguyu yaşatsın