Zehrali benimde vardı ama bugün hiç olmadı. Doktora sormuştum ozamanlar çok ağrıyodu 5 haftalıkken doktor aşırı olmadığı sürece normal demişti rahimlik büyüdüğü için demişti ama dayanılmayacak şekilde ağrılar düşük sebebi olabilir demişti. Benimkisş dayanışmayacak gibi değildi ama bu sıra hiç olmaması dikkatimi çekti. Umarım ikimizinkide normaldir artık herşy düşünür olduk valla ☺