Apilhatice Dün geceden beri aşırı miğde yanması çekiyorum ne yapsam geçmedi yardım edin bilgilerinize ihtiyacım var.
Sweetblonde88 Apilhatice gaviskon hamilelikte yıllardır kullanılan masum bir ilaç doktorunuza danışın. Gecmiş olsun
Peluskaa Süt de içebilirsin canım o yangını alıyo :) cok darlanırsan da doktora bir sor bazen gaviscon gibi ilacları tavsiye edebiliyorlar
Peluskaa Apilhatice canım yogurttan sonra biraz rahatlama olmadı mı bazen gerci çıldırtabilir o anlarda dediğim gibi gaviscon alıyorum ama doktor önerisinde ve dayanamadığım zamanlarda :)
Ebruili Geçmiş olsun canım süt içebilirsin, ılık içebileceğin ürünler tüketebilirsin bende bazen yemek yemek işe yarıyordu örneğin ekmek çubuk kraker tarzı ürünler yemek gibi. Ama hiç geçmediği zamanlarda oldu uyumaya çalıştım doktoruma gittiğimde çok zor durumlar için gaviscon verdi ama Allahtan kullanmak nasip olmadı
Apilhatice Ebruili sagol tatlım ekmek evet onuda yedim doktor kontrölüme daha cok var ama biraz daha geçmezse sinirden aglıycam
ZeyneEthem Benimde midemde yanma var ne yersem midemde yanma yapıyor Zaten gastirit var gebelikte arttı sanırım bende