Anne6161amine Her sabah kalkarken adet agrısı gibi sancı ile kalkıyrm ama kalktıktan sonra Bi 10 15 dakika sonra geçiyo bu normal mi yoksa doktora hemen başvurmalımıyım. 35+0 haftalıgız
Melikebolat Anne6161amine 2 gundur bende de ayni sey oluyor bende anlam veremedim 10 15 dk suruyor sonra geciyor 38+5 im bnde