HasibeKuru Arkadaşlar özelde doğum yapınca verilen rapor geçersizmiş illaki devlet hastanesi dr olması gerekiyormuş ve çalışamaz raporuda devletten olması gerekiyormuş doğrumu bilgisi olan varmı
Aysealty HasibeKuru alakası yok özel devlet ayrımı yokki benim yengem özelden almıstı gecerliydi simdi aynı doktora ben gidiyorum haftaya alıcam inş raporumu
Ebecik Ne alaka ki kim dedi bunu.hiç devlette kontrolüm olmadı .aksine 32.hafta raporum için gideceğim doktora .Öyle birşey yok yanlış bilgi verilmiş size
HasibeKuru Benim dr hastanede çalışmıyor özel Muayenesi var özel bir hastanede yapıyor yani ssk geçerli değil acaba ondanmı öyle dediler
CerenSelvi Evet muayene ve ssk olmayan hastane geçerli değil. Özel devlet ayrımı yok önemli olan sgkya bağlı bir hastane olması