Sermec
Canım seninle aynıydık bende usg göre 11+1 im..
Ve tesadüf 2 gün önce bende rüyam da kanamam olduğunu görüyordum böyle önce leke sonra pıhtı geliyordu.. ama kan bozuyor derler.. Hayır olsun🙏
Bende de göğüs ağrısından başka belirti Yok 🥴
Bazen çok fazla oluyor bazen geçiyor sadece sert elleyince hassasiyet oluyor okadar..
Allah a emanet olsunlar inşallah 🙏