anne_can16 kuzum en sağlıklısı 14. Günden sonrası diyorlar ama sen bilirsin. Bende çatlatma iğnesi oldum 3 eylül de ama hiç test yapıp kafaya takmayı düşünmüyorum. Adetim geçerse eğer kan vericem direk. Hayırlı sonuçlar olsun insallah hepimiz için ☺️