Happy Mom Forum
Yükleniyor...
Bu site en iyi JavaScript etkinleştirilmiş modern bir tarayıcıda görüntülenir.
Bu sitenin tam sürümünü yüklemeye çalışırken bir şeyler ters gitti. Hatayı düzeltmek için bu sayfayı yenilemeyi deneyin.
Kasık Ağrısı
Happmoml
Sabah kalktığımdan beri adet ağrısı gibi ağrı var kasığımda 29+5 iz bu arada yaşayan varmı
Buseersoy
Happmoml
benimde suan öyle yürüyemiyorum 😞37+5im gitsemmi acaba hastaneye bilemedim ya
Happmoml
Buseersoy
geçmiş olsun hafta olarak da doğuma yaklaşmışsınız inşallah bi sorun teskil etmez
Buseersoy
Happmoml
çıktım şimdi evdenbakalım ne dicekler
Happmoml
Buseersoy
canım ne yaptin ne dediler
Buseersoy
Happmoml
daha burdayım serum falan verdiler sancı cıkmadı bekliyorum 😑