deletedmom150 hayır :) benimde öyleydi som haftalarda merak etme baya çıkacak :) yani benim öyle oldu, kızım oldu elhamdülillah. Kız bebekler biraz daha kemik yapısı gereği küçük olduğu için karnımız çok çıkmıyo sizin kız mı erkek mi? Birde iç karnınız da genişse erkek olsa da çok çıkmayabiliyor