Haticenurum123 34. Haftamdaym. gebeliğimin başından beri diş ve diş eti apsesi çekiyorum 6 kutu 1000 lik agumentin bitirdim 18. Haftadan beri. Şuan 7. Kutuya başladım . Enfeksiyon geçmiyor bebeğe geçerse daha riskli olabileceğini söylüyor kadın doğumcum. O yüzden içebiliceğimi söyledi