Srgzlabb Kızlar 27 haftalık hamileyim 50 mg şeker yüklemesi yaptık sonuç tam sınırda dedi doktor 100 mg deneyelim dedi ama ben istedim sınırdaymış hocam yapmayalım dedim gereksiz şeker yüklenmesinden korkuyorum siz neler yaptınız ilk gebeliğim beni biraz aydınlatırmısınız 😇😇
Fatiheren_61 Srgzlabb benim de sınıra yakın çıktı istemedim 100lük yükleme .zayıf olduğum için dikkat ediyorum yediklerime .bebeğin gelişimi de iyi