Busraa32 Bkoca ben şimdilik çantaya koymak için 40 lı sleepy aldım ama minicik görsen o yüzden sanki hemen 2 numaraya geçicek gibi şimdilik almayı düşünmüyorum daha fazla bebeğimin kilosuna göre bakıcam 😊
Ekimmeselesi Yeni doğan olarak geçer canım eğer bebiş vaktinden önce gelmiş ise onlara özel prematüre bbebekler için ufak boyutta olanlardan var.
Merveonay Bkoca valla canım 68 ki bezden 5 paket aldık ilk etap için göreceğiz yetip yetmediğini heniz kullanmadık 😍
Bkoca Yesimeliz prima için iyi şeyler duymadım, birazda araştırdım. İçindeki fazla kimyasallardan dolayı tercih etmeyeceğim şahsen. 🌼
Esramese Yesimeliz prima cok kokuyor bilgin olsn cis bile yapsa rezil koku oluyo ve pisik yapti slepyle baskamistim oda urun icergini degistrdi ve guzel degil en iyisi suan molfix alovera ozlu
ilkinn Yesimeliz molfix yenidoğan öneriliyor canım. Prima pampers olanı, sleepy naturals yenidoğan öneriliyor
MelteminKeremi Primanin içinde petrol türevi var kesinlikle sağlıklı değil. Içeriği temiz olan markalar Bambo nature. Canbebe. Goon. Huggies. Minies. Molfix. Pampers pure. Seventhgeneration. Sleepy sensitive ve natural serisi. Bunların içinden kullananların tavsiyelerine, kolay ulasiminiza ve bütçenize göre tercih yapabilirsiniz.
Bkoca Yesimeliz ona bakmadım canım ama araştırmak lazım, bebeklerin sağlığıyla ciddi oyunlar oynuyorlar. Mümkün olduğunca araştırmada bize düşüyor 🌸
Gulhanb Bence stok yapma canım ben 92li prima aldım bi paket sonra tekrar 56lı prima aldım ama sonra prima kullanmaktan vazgeçtim çünkü sızdırdı. Bi paket alıp bebeğe pişik yaptı mı yapmadı mı sızdırdı mı memnun kaldın mı falan gibi şeylere bakıp ikinciyi ona göre alırsın bence