Aşerilen gıdalar genellde hep aynı🙂ınanırmısınız bende süzme peynır delısı oldum ve salatalıgı tuzlayıp tuzlayıp yıyorm hatta sımdıden doktr azlat dedı ayaklarımda odem oluşmaya basldı daha cok erken ama ben dayanamıorm tuza cocukta aynı🙂))
Tatlı olarak yedıgım tek sey hurma o da yararlı diye
Haa kızlar bıarada et balık yumurta tavuk bunlardan cok kotu tıksındım