Betulsna betülcüm ben de ovü kullandım bu ay. Silik çıkması normal çünkü herkesin vücudunda az miktarda lh hormonu bulunmakta. Fakat yumurtlama dönemlerinde bu hormon yüksekdiği için bu testler bize bunun takibini yapmaktadır. O çizgiler kıpkırmızı olduğunda yumurtlama günüdür ve değerlendirmen gerekiyor