eylulunannesi Dün apar topar acile geldik 2 saat boyunca 5 dakikada bir 30 saniye süren karın kasılma, bebek sertleşmesi olunca. Evet dedim geliyor herhalde hastaneye girerken son dakikalar belime ve kasığıma vuruyordu. Ultrasonla baktı doktor, suyuna duruşuna çok güzel dedi başı doğum kanalında normal doğum pozisyonunda dedi ilk defa alttan baktılar parmakla hiç acı hissetmedim zaten jel sürdü parmağına ve hiç açılma yok nst görelim dedi, hiç sancım çıkmadı iyide saatlerce çektiğim neydi diye düşünürken Doktor doğum haftan dolmuş doğuma yaklaştığın için sancın olur ama sancı daha rahmine vurmuyor demek ki dedi Bugunde kendi doktoruma kontrolum var Şimdi ne yapacağım sancı ve açılma için günümü geçirmekten çok korkuyorum 😓