Arendeniz Burada hep Doğum hikayelerini okudum her insanın Doğum süreci başkadır derdim bu benim de başıma geldi sonunda☺️ Nasıl oldu bilmiyorum ama oğlum bana kazık attı sanırım bugün muayenemiz vardı 39+1 ile geldik vajinal muayneye doktor elini soktu suyun geliyo hiç hissetmedin mi dedi hafif kanama vardı elinde sanırım o nişan dedikleri şey 🤷♀️ Suyum bitmiş oğlum normal görünüyor hareketleri de öyle ve 3 cm açıklığım ile yatışım yapıldı. Yarın öğlene doğru Allah’ın izniyle anne olacağım rabbim kısmet ederse 🙏 Sizden tek ricam dualarınızı eksik etmeyin. Ben her defasında tüm hamile arkadaşlarıma dua ettim inşallah yine edeceğim nefesim yettikçe. Şimdilik tek ihtiyacım olan şey dua ve sakinlik. Sancı sanırım akşam verilecek yani propess dedikleri şey açılmaya göre epidural sonrası Doğum🙏
ylzaht Arendeniz Rabbim bir avaz da kurtarsın sağlıklıca al bebeğini kucağına inşallah ağzının tadı bozulmasın benim de erken doğum riskim var bana dua eder misin doğumda 🙏🏻🙏🏻
Selufkaa Arendeniz allah bir avazda evladına kavuştursun seni sağlıklı sıhhatli kucağına al insallah ❤️
Arendeniz ylzaht Aminnn ederim tabii sabahtan beri ediyorum Doğumda daha çok edicem inş☺️ Selufkaa Aminnn tüm hamileleri inş çok sağolun🙏❤️
Arendeniz NurBulut96 Aminn inşallah dediğiniz gibi olur bir şekilde çıkacak nasılsa 😁🤷♀️ Ayzem_25 Aminnn çok sağolun inşallah ❤️