Emine4478 ben ill zamanlar güneş lekem de olmasın diye hindistan cevizi yağı kullandım canım o bitti şimdi kantoron yağı sürüyorum.Bi ara bebe yağı denedim ama vıcık vıcık olduğu için tiksindim.
32 haftadayım hiç çatlağım yok.
Ama benim doktorum dedi ki su içmezsen dünyanın en iyi kremini sürsen de çatlarsın dedi.Ki benim ergenlikte oluşan çatlaklarım var yani cildim çatlağa elverişli.Su içmek gerçekten en önemlisi.