Fatma1983 Bana biraz yardimci olurmusunuz oglum olacak allahin izniyle isim ariyorum.. 3 oglum var isimleri burak melih ve cem.isvicrede yasadigim icin biraz zor oluyor ı ğ ş olmayak cünkü burda yanlis söylüyorlar
GzdeEgsn Minnosunannesi “eski Türk devletlerinde tapılan büyük put” olarak geçiyor Kayra. Koyarken bi düşünmek gerekiyo sanki🤔
Seyda34 Muhammed koymanız Laz’ım Allah kactane erkek verdiyse en son Muhammed olur diye duymustum 3 oguldan sonra Muhammed koyulur