Efeninannesi0744 canım bekle bence benim bugün 10. gün gecikmem bende 2 3 gün gecikmede test yaptım kan verdim çıkmadı dün 9. günümde gecikmenin test yaptım ve anında çıktı çizgiler umudunu kaybetme adetim benimde hiç gecikmezdi bekle sadece kan verdim öğleden sonra alcam sonucunu inşallahhh vardır canımmm