gulsahhzry Kvkasyam bakmıyolar ☺️ Ben Cumartesi çatı muayenesi olacaktım aşırı korktuğum için sezaryen istediğimi söyledim. Sen karar vermişsin o zaman çatıya bakmamıza gerek yok dedi doktorum 🙏🏼
Kvkasyam gulsahhzry ben de korkuyorum hem de kendisi de nirmal dogum olmaz dedi ama hala bakalim diyor anlamadim.
mervezeze gulsahhzry ya çatı muayenesinden korkacak birsey yok ki 3 4 gündür her gün muayene oluyorum afedersiniz o iş yaparken canınız yanmiyorsa bunda da acı hissetniyonuz
Merveyavuzktm mervezeze Merve hanım açıklık kontrolü için mi bakıyorlar 3-4 gündür dediğiniz? Kaç haftalıksınız?
Kvkasyam mervezeze bebegimin durumundan dolayi kendisi sezeryan gibi gorunuyor dedi doktorum. Simdi de cati kontrolu yapalim dedi. Korkudan ziyade hem sezeryan olacagini soyleyip hem de catiya bakiliyor mu diye sordum canim.
gulsahhzry mervezeze haklısınız aslında da ne biliyim gözümde büyüttüm sanırım 🙁 bi de doktorum erkek elini sokuyo falan yazmışlar diğer postlarda onları okudukça stres oldum iyice
seymaaygunsafca Çatı muayenesi oldum 1 saat önce hicbir acı olmadı rahat olmak cok önemli baska da bir olayı yok
mervezeze gulsahhzry yok ya abartılıyor yani acı çekeceğim bi muayene değil bende ebe muayene ediyor o yüzden rahatim