Oglusum89 Canım daha geçen gün aynı soruyu doktoruma sordum. Normalde 28 haftadan sonra hareketler düzene giriyor ve daha belirgin oluyor. Ben 33. Haftamdayım. Doktorum bana saymak falan boş, her bebeğin kendi mizacı ve kendi rutini vardır dedi. Sen annesisin o gün normalden farklı bir durum hissediyorsan o zaman doktora gitmen lazım dedi. Ayrıca doktora gitmeden önce mutlaka daha önce tepki verdiği birşeyi ye sola yat biraz karnına dokun uyarıcı ver eğer o zaman da hissetmezsen nst ye gir dedi.