bsratoprak Kızlar 33. Haftalık hamileyim dün gece kasıklarıma bıçak saplanıyor gibi oldu hareket edemedim. Yaklaşık yarım saat sürdü. İnanılmaz terledim ağrıdan dolayı. Normal mi? Yalancı sancı gibi birşey mi bu acaba?
seymakumatarnsf bsratoprak Bu haftalar yalancı sancıların(braxton hicks) kasılmalarının olduğu dönemler. 33. Haftamdayım. Benimde oluyor. Düzenli aralıklarla olmadığı sürece herhangi bir sorun teşkil etmez😊
Konul_Nilay bsratoprak 32yim bendede oldu.sabaha kadar nerdeyse acıdan uyuyamadım.sabaha karşı keçti.magneziumde kullanıyom.ölcem sandım
bsratoprak seymakumatarnsf İnşallah hayırlısıyla gelir doğum😊🙏🏻 Hayırla sağlıkla kucağımıza alırız inşallah😊
bsratoprak Konul_Nilay Aynen bende magnezyum kullanıyorum sabah hemen içtim. Ama sanırım normal bir durum