23sekerkiz Evet hergun hayirlisiyla bu gunu bekledim zorlu gecen bi hamilelik surecinden sonra bugunleride gordum cok sukur 🥰🤲 rabbim herkese nasip etsin sabah yatisimiz yapildi suniyle dogum baslatilcak acilmam yokmus hala 🤦♀️ damar yolumuz acildi kan tahlilleri yapildi bekliyoruz rica etsem kizima ve bana dua edermisiniz hayirlisiyla saglikla cikalim dogumumuzdan bende tum hamile ve bu yolda bekleyenler icin dua ediyorum 🤲🥰
Misskokulumm 23sekerkiz dualarımdasın cnm Allah kolay bir doğum nasip etsin tez vakitte al kucağına inşallah 🥰
Ebiyim Allah yardımcınız olsun. İnşallah sağlıkla sıhhatle alın minik meleğinizi kucağınıza sağlıkla da büyütmek nasip etsin rabbim. 🤲🏻 Güzel bir Doğum hikayesi oluruz inşallah 🌸
perice Sağsalim kucağınıza alırsınız inşallah ☺️ Kaç haftalıksınız ? Benim de 40 haftam bugün doluyor yatırmaz açıklık yoksa sanırım daha
Summeyra İnşallah suni sancı ile açılmanız çabucak olur ve bebeğinizi sağlıcakla kucağınıza alırsınız🙏
Fatmayorul 23sekerkiz ya Bend e 37+5 suni şancı istiyorum bu seferde açılma olmazsa diye korkuyorum o kadar şancı çekip hiç birşey olmama olasılığı beni tedirgin ediyo nst de sancim 100 çıkıyo ama bende hiç birşey yok sen insaalah güzelce doğurursun canm
23sekerkiz perice hyr sanci yoktu ben beklemek istemedim canim zaten 41 e girmis oluyorum 41 doldurmak istemedim 🤗
perice 23sekerkiz anladım canım sağlıkla gelsin yavrun inşallah. Ben de 40 ı doldurdum da bakalım bugün ne diyecek doktorum. Rabbim bir avazda kurtarsın inşallah