Mdnsn 6+3 günlük hamileyim ve ilk başlardan beri hep sadece mide bulantım vardı son 4 gündür hep sabahları çıkartıyorum ve çıkartmama rağmen midem çok şiş böyle durum yaşayan var mı Siz kaç haftalık hamilesiniz nasıl gidiyor 🧿
Ecemsbaby Mdnsn https://hizliresim.com/P7NE79 Okuduğum dergide böyle yazıyordu ekran görüntüsü aldım belki işine yarar canım, benim de 6.haftada mide bulantısı başladı herkeste farklı seyredebilir şiddeti 🌸 inşallah çabuk atlatırsın ama doğal bir süreç sonuçta geçicek elbet
Ekimmeselesi İlk olarak kusmalar seni asla korkutmasın. Çok doğal bir süreçten geçiyorsun her hamilelik bir değil. O yüzden korkmana gerek yok ayrıca mide şişliği hamilelik nedeniyle rahim büyüdükçe belli organlara baskı yapar. Örneğin ilerleyen haftalarda diyaframa baskı yapar ciğerinde baskı olduğundan nefes alımı zorlaşır. Rahim büyüdükçe mideye baskı olur midede şişme yanma vb. durumlar olur. Rahim büyür sırt ağrısı bel ağrısı yapar. Senin şu an yerleşme kendine yer etme aşaması bebek büyüyor 😊 Miden içinde tavsiyem dr. İle konuş gaviscon isimli bir mide şurubu veriyor o rahatlatıyor. Senin büyük ihtimal gebelik reflüsü olabilir tabi buna net cevabı dr. Verir 💐
Mdnsn Ekimmeselesi doktorum pek ilaç kullandırma taraftarı değil çünkü hamilelikten öncede kabızlık sorunum vardı hamilelikte de oldu ilaç yazması için söyledim hayır dedi kuru erik kuru kayısı ye dedi bana geçer dedi ve ilaç vermedi
Ekimmeselesi Her dr. Bir değil tabiki doktorun ne diyorsa onu yap zaten bahsettiğim şurup mide reflüsü için ve gebeliktede kullanılıyor
Merilani Bende 6+3 günlük hamileyim ama bende 5. Haftalarda miğdemi üşütmüşüm gibi ağrı oldu ,iştahsızlık oldu,miğde bulantısı ,kusma vs olmadı şuan herşey normale döndü. Umarım hep böyle devam eder🙏🏼☺️
Mdnsn Merilani inşallah öyle devam etsin 🙏🏻 Benimkide biran önce geçsin diyorum ama bu kötü günlerin sonucu iyi olacağı için sabrediyoruz 💓