Duyguksyy 8+5 günlük gebeyim iki gündür inanılmaz gaz sıkışması ve midemde sertlik var normal mi ve ne yapmam lazım rahat etmem için ?
LeylaCan Duyguksyy sade soda iyi geliyordu bana o haftalarda. bitki çayı vs içemiyoruz zaten. ayaklarını üşütmemeye çalış birde
Minnosizmmm Duyguksyy bugün biyere yemeğe davetliydik aman ölücem sandım yarim sise sade soda icip evin avlusunda tur attım mideme masaj yaptım taş gibi oldu nefes alamadım zar zor yürüyüş yapa yapa geçirdim tavsiye ederim
Sirius92 Duyguksyy bana doktor kimyonlu su icmemi söylemişti. Bir türlü becerip cikaramiyordum can vercek hale gelmiştim. Neyse ki ise yaradi da rahatladim.