m_merve Arkadaşlar 4bli bir devlet hastanesinde hemşire olarak çalışıyorum. 12haftadan beri riskli gebelik sebebiyle raporluyum çalışamıyorum. Yıllık iznimi kullanamadım dolayısıyla bu perşembe 32hafta oluyorum yasal olarak ayrılabiliyorum. Ama ayrılınca doğum sonrasına 8haftam aktarılmıyor.32 haftadan sonra yıllık izin kullanabiliyor muyuz bilgisi olan var mı? Amacım hem yıllık iznimi takmamak hemde doğum sonrasına daha fazla hafta bırakmak.
Nesexx 32. Haftada yıllık izinini kullanmam için çalılır raporu alman lazım bu raporu alamayacağına göre izinini kullanamazsın ama doğumdan sonra 8 hafta hakkın var o zaman mecburi. Rapor işini ayarlayıp ertesi gün hemen izine çıkarsan olur