Nurs3f4 Evet çok güzel bir yer ben de oraya gebe okuluna gidiyorum. Pilates bile yaptırıyorlar nefes egzersizleri yaptırıyorlar. Ebeler çok iyi. Keşke imkan olsa orada yapabilseydim ben de. Kontrol için hem oraya hem de Kartal Avicenna Umut Hastanesi’ne gidiyorum. Kartal’da doğum yapacağım ben. Orası da güzel hem fiyat olarak da uygun bir çok yerden