Celep16 Kızlar saat gecenin 1:58 şiddetli kasik ağrım bu problemi yasayip çözüm önerisi olan var mı baya şiddetli
Haribo42 Celep16 şiddeti Artıyor ve geçmiyorsa doktora gitmelisin bence . Ama genel olarak normal bi ağrıysa kendini yine takip et bebek iyice yerleştiği için olabilir benmde ağrıyodu benm bebeğim çok aşağı tutunmuştu doktor ondan kaynaklı diyodu
Mavilianne Celep16 kanama kahverengi akıntı olmadığı sürece korkma. Bebeğin tam olarak yerleştiği için rahmin büyüyor ve kasık ağrın oluyor. Dayanamayacak durumdaysan yine de bir acile gitmeni öneririm 🌸
Celep16 Aleyyynavefa sağ boregimde enfeksiyon varmış canım ondan mis idrar yollarimda enfeksiyonluydu şimdi antibiyotik verdi gecmezse uroloji dedi canim
_kbranr_33 Kızlar. Bendede yenı olmaya başladı sabah kalktmda karın kaslarmj sıkmısımda bırakmısım gibi bı agrı oluyor acaba cpcuk buyudukce genlesıyormu