Melike04 14+4 haftalık hamileyim göbeğimin sol tarafı ağrıyor ve sert nasıl geçer önemli birşey değildir umarım
Haticenurum123 Melike04 o dönemler ağrılı geciyor cnm korkma ama yinede bi doktoruna sor icin rahatlar
1234567bsr- Melike04 canım bebek oradadır ondandır. Cunku benımde agrıyor sol kısmım anlıyorum ki bebek o tarafta oldugu ıcın. Gecer bazen agrıyorsa
Ryhnn Melike04 canım yeni yeni büyümeye gerçekleşmeye başlıyor karnın birde iç organların yer değiştiriyor bağırsakların gaz doluyor olabilir ayağını sıcak tut daima derim 35 haftalık hamile biri olarak 😉
aslimutlu1 Melike04 rahim genişlediği için oluyordur. İçinde minik bir dünya var kendini sıcak tut, dinlen bol bol . Gecicek hepsi az sabır
Melike04 1234567bsr- ya sertliğinden çok panik yapmadım ama ağrı yapınca tedirgin oldum , teşekkür ederim 😊
Melike04 Ryhnn yaz kış çorapsız asla dolaşamayan biriyim o yönden şanslıyım canım 😊 teşekkür ederim 😊