xelifgulxx Öncelikle hepinize iyi geceler 😊 ben özel hastane olarak medovaya gitmeyi düşünüyorum aranızda giden var mı arkadaşlar birde muayne kontrol ücretleri ne kadar biliyor musunuz?
Mrs_erkan xelifgulxx evet ben de medovaya gidiyorum iyi hastane simdilik cok memnunum. Doktorlar da cok iyidir
Smeyyeee xelifgulxx bende medovaya gidiyorum. Güler Altıntepe. Muayene ücreti 125 olması lazım. Şimdilik memnunun