ozson sami güngör hic iyi bir doktor degil malesef. Az daha cocugumu aldryordum onun yüzünden. Saglam cocuga skntı var dedi. Ve birde bunu gülerek söylemesi bizi iyice delirtmisti. Yasn genc bosver ya nolcak bi daha dogurursun diye sacma sapan konusmustu.