Kovaburcu kendimden örnek vereyim ayrıntılıya gittim perinatologa. Suyumun fazla olduğunu söyledi ve bebek iri dedi. Normalde yaptırılmasa da olur derim ama sen zamanı gelince mutlaka yaptır dedi. Kendi doktoruma anlattım annem de şeker hastası zaten risk almayalım 50’lik değil direkt 75’lik yükleme yapalım, 50’lik yüksek çıkarsa 100’lük içmek zorunda kalmayasın dedi. Herkes şekerim çıkacağından çok emindi yani. Bu arada hiçbir zaman açlık tokluk ve a1c1 tahlilim kötü çıkmamıştı. Ama yüklemede 2.saat tokluk şekerim yüksek çıktı. Doktor beni korkuttu ve diyete başladım suyum normale döndü ve ben 36+4’üm sadece 6 kilo aldım.
Burda bi bayanın 30’lu haftalarda gebelik şekeri olduğu ortaya çıktı doktoru istememişti yükleme. Erken doğum riski vardı 🤷♀️ Bu iş çok garip 🤷♀️